Szczegóły dotyczące przesyłki kurierskiej DPD
-
dostawa zamówień realizowana jest na podstawie stałej umowy z jedną z największych firm kurierskich w Polsce - DPD
-
w drugim kroku zamówienia składanego przez Internet należy w koszyku wybrać opcję dostawy "Kurier DPD" i wskazać adres dostawy
-
kurierzy doręczają przesyłki przeważnie od godz. 9 do 17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy)
-
za zamówienie możesz zapłacić w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają dokonanie płatności kartą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.
-
poinformujemy Cię e-mailowo o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia, przy czym przewidywany czas dostawy przesyłki to następny dzień roboczy od daty jej wysłania, a maksymalny czas dostawy wynosi 3 dni.
-
w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy, pozostawi awizo w celu odbioru przesyłki z centrum logistycznego DPD. Dlatego najlepiej odebrać przesyłkę przy pierwszej wizycie kuriera.
-
istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej DPD lub poprzez wiadomości e-mail.
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą kurierską DPD pod numerem telefonu 801 400 373* lub 22 577 55 55* (pn.-pt. w godz. 8-20, soboty w godz. 8-14), e-mail: cc@dpd.com.pl *koszt połączenia wg taryfy operatora