Na jakim etapie jest moje zamówienie?

 
Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzić poprzez zalogowanie się na swoim koncie.

O każdym etapie realizacji zamówienia Klient jest informowany drogą mailową oraz porzez wiadomości SMS.

 

Informacje można również uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię.
 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniacnie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel