Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?

 
Tak, zmiana lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu nadania przesyłki firmie kurierskiej.

O nadaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mailową oraz poprzez SMS.

 

Dopóki więc nie wyślemy Ci maila lub wiadomości SMS o nadaniu paczki możesz zmienić lub zrezygnować ze swojego zamówienia.

 

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią funkcję po zalogowaniu do konta MultiPerfumeria.pl

lub napisać na adres hurt@multiperfumeria.pl lub zadzwonić: +48 (22) 379 70 60.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniacnie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel