Czy mogę zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować?
Spis treści
- Jak dokonać przelewu przy wyborze tej formy płatności?
- Co zrobić gdy zapomniałem hasła do swojego konta?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Co w przypadku, gdy kurier mnie nie zastanie?
- Czy zamówienie można odebrać osobiście?
- Na jakim etapie jest moje zamówienie?
- Czy zamówienie może zostać wysłane na inny adres?
- Czy mogę zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować?
- Czym różni się woda perfumowana od wody toaletowej?
Zmiana zamówienia jest możliwa do czasu zmiany statusu zamówienia na realizowane. Zmiany można dokonać po zalogowaniu się na swoje konto.
Do czasu potwierdzenia przez nas przyjęcia zamówienia do realizacji może być ono anulowane, przy czym za każde takie anulowanie zamówienia może być przez nas naliczona opłata w postaci kary umownej w wysokości 10% wartości zamówienia (z kosztami dostawy), wyrażonej w kwotach brutto, jednak nie mniej niż 100 (sto) złotych. Szczegóły w naszym regulaminie.